Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

Idén is lesz Becup!

eSports 2010. június 10. Sanci 67 hozzászólás 5947 olvasás Címkék: BECUP

Idén is lesz Becup!

Augusztus utolsó hétvégéje ismét bekarikázandó az esportolók számára!

Ami eddig fixnek mondható, az-az időpont - augusztus 27-29 -, és a helyszín - a jól megszokott Pestszentimrei sport kastély -. Counter-Strike és Counter-Strike:Source versenyszámok előreláthatólag lesznek, a CoD és egyéb játékok inditása még egyeztetés alatt, ahogy a nevezési díjak is - könnyen elképzelhető hogy emelkednek kicsit a belépők árai -, de még szerencsére folyamatosan tárgyalnak a szervezők a szponzor jelöltekkel, így bármi megtörténhet még.

A szervezők szavaival élve:

"Jelenleg is folynak a támogatói egyeztetések, így belépődíjakról, pontos lebonyolításról, versenyszámokról, díjazásról és különböző kiegészítő programokról a későbbiek folyamán tudunk csak információkkal szolgálni."

Amint fixálodnak a kérdőjeles fontosabb pontok jelentkezünk. Addig is készüljön mindenki a június végén rendezendő ICL 6. állomására.

avatar #67
saxxo 2010. június 15. 71 hozzászólás 3263.
Válasz Ghostikaa #66. hozzászólására
utána jutott eszembe hogy volt D-Lan.. de hát már bocsi:D az hogy 2 külföldi lanra elmegy a scene krémje, akarom mondani maga a Scene mert van 10 aktív csapat, ha így nézzük tényleg képviseltették magukat :) de az, hogy oda is elment ha jól emlékszem 4-4 csapat. Már bocsi, de az messze van a képviseltetéstől :)
De most komolyan. Nem akarok itt szart dobálni, de az 1.6 scene mennyivel ment el több lanra? 1, esetleg 2 icl? Már te is érzed, hogy amit ebből az egészből ki akartál hozni, az nem igaz. A source nem ment az icl-ekre az icl1 után. Ennek ellenére az icl5-ön volt source. Ha nem is 20 csapat, de akkor is volt 2 külföldi lan, ahol mellesleg elég jó helyezéseket értek el, utánanézhetsz. Lényeg a lényeg, hogy nem helytálló ez az állításod:
"mert azért az nevetséges, hogy tavalyi becup óta 1 verseny nem volt ahol képviseltette magát a source közösség". Maximum a már említett icl-re nem mentek.
avatar #66
Ghostikaa 2010. június 14. 64 hozzászólás 3461.
Válasz saxxo #65. hozzászólására
Dlan, Gamersject lan, Grand lan
Ebből 2 külföldi. Akkor hogy is van ez, hogy "mert azért az nevetséges, hogy tavalyi becup óta 1 verseny nem volt ahol képviseltette magát a source közösség"??
utána jutott eszembe hogy volt D-Lan.. de hát már bocsi:D az hogy 2 külföldi lanra elmegy a scene krémje, akarom mondani maga a Scene mert van 10 aktív csapat, ha így nézzük tényleg képviseltették magukat :) de az, hogy oda is elment ha jól emlékszem 4-4 csapat. Már bocsi, de az messze van a képviseltetéstől :)
avatar #65
saxxo 2010. június 14. 71 hozzászólás 3263.
Válasz Ghostikaa #51. hozzászólására
Itt hidd el nekem hogy ICL eddig csak deficitet termelt :)

Mindenki itt mondja, hogy így nem jó a becup úgy nem jó, de azért emberek, mégis letettek már valamit az asztalra. Ott voltam tavaly és igen tudom, hogy mi történt, de hát vannak ilyen veszélyek egy LAN-on, előtte 2 alkalommal semmi gikszer nem volt, most minden beütött. És azt is higgyétek el, hogy ott minden admin és szervező amit csak tudott megtett, hogy enyhítse a helyzetet.
Az meg, hogy ICL + Source, magánvéleményem, hogy nem az ICL-el van baja a source-nek hanem az hogy nincsen 8 csapat akik meg tudnának jelenni egy versenyen, mert azért az nevetséges, hogy tavalyi becup óta 1 verseny nem volt ahol képviseltette magát a source közösség. Oks most az utolsó ICL, de hát ott is 8 csapat volt és most sem tolonganak, pedig a mostani még időpontban sincsen jó helyen és a nevezési díj is megéri míg ezzel szemben, számomra nagy örömmel 28 1.6os csapat.
Dlan, Gamersject lan, Grand lan
Ebből 2 külföldi. Akkor hogy is van ez, hogy "mert azért az nevetséges, hogy tavalyi becup óta 1 verseny nem volt ahol képviseltette magát a source közösség"??
avatar #64
ReapR 2010. június 13. 503 hozzászólás 743.
Válasz smilee- #53. hozzászólására
Én ott voltam mind3 Becupon és ha emlékeim nem csalnak egyszer sem sikerült elkezdeni a játékot pénteki napon és a 3. volt a negatív rekord a szombat déli kezdéssel. Persze lehet rosszul emlékszem. Egyébként meg ha a Becup team letett már az asztalra 1-2 dolgot(ami igaz) akkor azért annyira emelkedhetne a színvonal, hogy a keretbe beszorítanak kupákat és érmeket is és nem egy 80gr vastagságú laminált papír oklevelet kapnak a dobogósok amiket kb már az eredményhirdetés után a csatornanyílások mellett láttam elszórva, mert még a csapatnevet is olvashatatlanul firkantották rá. Elnézést, de szerintem egy ilyen rendezvénytől ez elfogadhatatlan. :\ A színvonalról meg annyit, hogy a helyszín sokat dob a latba, de nálam inkább az a fontos, hogy milyen csapatok jönnek le a lanra és milyen meccseket játszok és mennyire várom már a lant. Ez meg mindig egy aktuális állapotot tükröz annak függvényében, hogy mennyire van kedve a csapatoknak lanra menni és készülni illetve, hogy egyáltalán vannak-e még csapatok, ami most nem nagyon jellemző országunkra. Szóval összességében előnye van a Becupnak az ICL-el szemben főleg a helyszín miatt, de a színvonalat az adja, hogy milyen a közösség aki lent van szvsz(persze ez függhet attól is, hogy nem tetszik valakinek a helyszín, de hát játszani megy le lanra nem? :) ). Egyébként én még azt is jobban díjazom az ICL-nek, hogy éves szinten több LAN-t szerveznek, nem csak 1-el "szúrják ki a szemünket", persze no offenz a Becupnak, mert az ő lanjaikat is szeretem, csak kevés :)
az ominózus TEENwork szitura gondolsz ?:D:D az tényleg elég meredek volt :D
amúgy nekem az utolsó becup egy elég csúnya benyomást tett. amennyire hirdették,hogy ilyen szipi-szupi lesz,ahhoz képest egy olyan ócska lan lett belőle ,hogy az hihetetlen. Ha most még az árakat is emelik,lehet,hogy inkább el sem megyek idén. 14 órákat ingyen is várhatok. úgy legalább nincs hiányérzetem :)
Amíg a föld kerek..;)
avatar #63
seljoy 2010. június 11. 901 hozzászólás 392.
Válasz DARTH_WEEDER #60. hozzászólására
énse az icl4re gondoltam, olvasni kéne tudni.
tGc.source t0m0rf!

07 becup jó volt.
Sortűz elé állítom a Gyurcsányt ha nem hiteles, de kivágom a negyedikről azt is aki Fideszes!
avatar #62
EL-Tigre 2010. június 11. 3846 hozzászólás 41.
Válasz saxxo #42. hozzászólására
Jól látod a helyzetet. Neked van igazad. PONT
ne haragudj elhiszem hogy vmi becup pompom fiucska vagy,de 1-2 év és icl >becup.
szia
Huzzal mar vissza a rockkocsmaba 10/20-azni te bohoc.. Az valo neked.
avatar #61
Ghostikaa 2010. június 11. 64 hozzászólás 3461.
Aki pedig még mindig icl1 hez hasonlít dolgokat annak pedig látszik a szűklátókörűsége, azoknak csak üzenem, már a 6. jön a hónap végén.
avatar #60
Válasz GETCOREE #58. hozzászólására
jó de ő nem icl4re gondolt hanem 1
énse az icl4re gondoltam, olvasni kéne tudni.
gNu|dst[GoL] - ha en jatszok akkor mindig nyerunk ; gNu|dst[GoL] - Nem halok bele, ha vesztek, nem halok bele ha nem tartanak itt legjobbnak, nem ismernek el
avatar #59
Husky 2010. június 11. 2149 hozzászólás 123.
Válasz saxxo #41. hozzászólására
Na jó látom te nagyon okos ember vagy:D Még csak megpróbálni sem érdemes elmagyarázni neked mekkora baromságokat írsz:D De egyébként biztos azért telt meg az elmúlt 3 évben a BECUP mind css, mind 1.6 csapatokkal (ellentétben ICL-el), mert ICL jobb:D
1ik lanon sem voltam az említett 2 közül, de sztem rohadtul nem a szervezőkön múlik, h a css scene lusta felemelni a seggét és elmenni egy olcsóbb lanra szvsz.
http://www.youtube.com/user/HuNHusky
avatar #58
GETCOREE 2010. június 11. 1824 hozzászólás 160.
Válasz DARTH_WEEDER #55. hozzászólására
játszottam 3 becupon meg 4 iclen, gondolom te jobban tudod a különbségeket!
jó de ő nem icl4re gondolt hanem 1
NEOB0y : lanon durva leszek , feltéve ha tulelem
avatar #57
Válasz tWiSeRy-_- #56. hozzászólására
hahahah becup 2n csak admin voltál hahahaha T_T
úgy legalább mégjobban beleláttam a dolgokba :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
gNu|dst[GoL] - ha en jatszok akkor mindig nyerunk ; gNu|dst[GoL] - Nem halok bele, ha vesztek, nem halok bele ha nem tartanak itt legjobbnak, nem ismernek el
avatar #56
tWiSeRy-_- 2010. június 11. 3276 hozzászólás 54.
Válasz DARTH_WEEDER #55. hozzászólására
játszottam 3 becupon meg 4 iclen, gondolom te jobban tudod a különbségeket!
hahahah becup 2n csak admin voltál hahahaha T_T
sw3n`59 : not secure szerveren ney ellen nuke t kosz kihagyom
avatar #55
Válasz GETCOREE #49. hozzászólására
jo de milyen volt icl1? azért 1 becup-t megse közelitete akár milyen gond volt.
játszottam 3 becupon meg 4 iclen, gondolom te jobban tudod a különbségeket!
gNu|dst[GoL] - ha en jatszok akkor mindig nyerunk ; gNu|dst[GoL] - Nem halok bele, ha vesztek, nem halok bele ha nem tartanak itt legjobbnak, nem ismernek el
avatar #54
tutti 2010. június 11. 933 hozzászólás 377.
Válasz _Kolev_ #35. hozzászólására
Igazából az a tré,hogy kifizettél múltévben is azt hiszem 6k-t.
Mire?Arra,hogy 1 csoportban lesznek 7-en vagy 8-an.
Lementél Pénteken 1 meccsre (jó esetben) és szombaton arra mentél vissza,hogy játszhatsz 3 meccset ha low mid vagy és mehetsz haza.Na már most.Ez még a Pestieknek sem éri meg igazán nem,hogy annak aki pl Szegedről,Pécsről és sorolhatnám honnan jöttek.A múltévi Becup egy igazi becsapás volt.Volt olyan csapat aki már szombat délben haza pakolt.6k-ért nagyon sok volt.Ráadásul úgy,hogy M.o-gon talán az egyik legszarabb lan volt.... ár értékarányban mindenképpen.Na már most,ha ezen még emelnek is.... Kérdem én hülyék ezek?Vagy a kis csapatokat akarják teljesen kiégetni???Tudom tudom... volt low mid kupa is.De valahogy elfelejtődött minden kiesett csapatnak szólni,hogy van ez a lehetőség.Bárki bármit mond... az mese habbal ha nem így látta.
Ez jó, tetszett!
icsinyuszi hopphopp az erdőben lófrál egereket fogdos és fejbevágja mind
avatar #53
smilee- 2010. június 11. 416 hozzászólás 912.
Válasz Ghostikaa #51. hozzászólására
Itt hidd el nekem hogy ICL eddig csak deficitet termelt :)

Mindenki itt mondja, hogy így nem jó a becup úgy nem jó, de azért emberek, mégis letettek már valamit az asztalra. Ott voltam tavaly és igen tudom, hogy mi történt, de hát vannak ilyen veszélyek egy LAN-on, előtte 2 alkalommal semmi gikszer nem volt, most minden beütött. És azt is higgyétek el, hogy ott minden admin és szervező amit csak tudott megtett, hogy enyhítse a helyzetet.
Az meg, hogy ICL + Source, magánvéleményem, hogy nem az ICL-el van baja a source-nek hanem az hogy nincsen 8 csapat akik meg tudnának jelenni egy versenyen, mert azért az nevetséges, hogy tavalyi becup óta 1 verseny nem volt ahol képviseltette magát a source közösség. Oks most az utolsó ICL, de hát ott is 8 csapat volt és most sem tolonganak, pedig a mostani még időpontban sincsen jó helyen és a nevezési díj is megéri míg ezzel szemben, számomra nagy örömmel 28 1.6os csapat.
Én ott voltam mind3 Becupon és ha emlékeim nem csalnak egyszer sem sikerült elkezdeni a játékot pénteki napon és a 3. volt a negatív rekord a szombat déli kezdéssel. Persze lehet rosszul emlékszem. Egyébként meg ha a Becup team letett már az asztalra 1-2 dolgot(ami igaz) akkor azért annyira emelkedhetne a színvonal, hogy a keretbe beszorítanak kupákat és érmeket is és nem egy 80gr vastagságú laminált papír oklevelet kapnak a dobogósok amiket kb már az eredményhirdetés után a csatornanyílások mellett láttam elszórva, mert még a csapatnevet is olvashatatlanul firkantották rá. Elnézést, de szerintem egy ilyen rendezvénytől ez elfogadhatatlan. :\ A színvonalról meg annyit, hogy a helyszín sokat dob a latba, de nálam inkább az a fontos, hogy milyen csapatok jönnek le a lanra és milyen meccseket játszok és mennyire várom már a lant. Ez meg mindig egy aktuális állapotot tükröz annak függvényében, hogy mennyire van kedve a csapatoknak lanra menni és készülni illetve, hogy egyáltalán vannak-e még csapatok, ami most nem nagyon jellemző országunkra. Szóval összességében előnye van a Becupnak az ICL-el szemben főleg a helyszín miatt, de a színvonalat az adja, hogy milyen a közösség aki lent van szvsz(persze ez függhet attól is, hogy nem tetszik valakinek a helyszín, de hát játszani megy le lanra nem? :) ). Egyébként én még azt is jobban díjazom az ICL-nek, hogy éves szinten több LAN-t szerveznek, nem csak 1-el "szúrják ki a szemünket", persze no offenz a Becupnak, mert az ő lanjaikat is szeretem, csak kevés :)
avatar #52
Fasza!! :) már csak akkor csapatot kell összekovácsolnom, meg meg kell tanulnom játszani és kész: D
Egyetlen dolog van ami tényleg ér karátot, ha úgy mész az úton, hogy tényleg van barátod.
avatar #51
Ghostikaa 2010. június 11. 64 hozzászólás 3461.
Válasz mAni #44. hozzászólására
mondjuk ez szerintem így nem működne, mert ha 1 csapatnak 6k nevezési díjjal éri meg LAN-t szervezni akkor gondold el ha összefognának és 2 szer ekkora csapat szervezné a lan-t akkor nyilván sokkal több beugróból jönne csak ki annyi h megérje nekik.

Mondjuk, azt hogy egy kiscsapat nem játszik csak 3 meccset és mehet is haza ezzel nagyon nem lehet mit csinálni, ha 8 fős csoportok vannak az meg a nagy csapatoknak nem jó, mert elfáradnak mire igazi tétmeccsük lesz (ugye DSt sírt is emiatt régen eleget), meg hát el kell dönteni, hogy ez egy hobbi esemény vagy profi. A low mid kupa jó ötlet illetve a sok más egyéb program is azért van, hogy aki kiesik 3 meccs után annak is legyen értelme lemenni, mert végülis 6k + utazás egyéb kaja stb ért legalább szórakozik egy jót. (Ha belegondolsz elmész paint ballozni pesten azt is nehezen úszod meg 6k alatt). Ez minden versenynél így van, sőt még rosszabb pl teniszben lehet elutazol franciaországba egy versenyért és kikapsz első körben akkor 1 meccsért utaztál el stb. Inkább arra kéne törekedni, hogy a kiscsapatok is jól érezzék magukat a versenyen de szerintem irányú törekvések vannak (ICLen legalábbis biztosan), de ezt mondja meg inkább az aki gyakran jár ilyen rendezvényekre.

u.i 2. része nem neked szólt csak nem akarta szétszedni
Itt hidd el nekem hogy ICL eddig csak deficitet termelt :)

Mindenki itt mondja, hogy így nem jó a becup úgy nem jó, de azért emberek, mégis letettek már valamit az asztalra. Ott voltam tavaly és igen tudom, hogy mi történt, de hát vannak ilyen veszélyek egy LAN-on, előtte 2 alkalommal semmi gikszer nem volt, most minden beütött. És azt is higgyétek el, hogy ott minden admin és szervező amit csak tudott megtett, hogy enyhítse a helyzetet.
Az meg, hogy ICL + Source, magánvéleményem, hogy nem az ICL-el van baja a source-nek hanem az hogy nincsen 8 csapat akik meg tudnának jelenni egy versenyen, mert azért az nevetséges, hogy tavalyi becup óta 1 verseny nem volt ahol képviseltette magát a source közösség. Oks most az utolsó ICL, de hát ott is 8 csapat volt és most sem tolonganak, pedig a mostani még időpontban sincsen jó helyen és a nevezési díj is megéri míg ezzel szemben, számomra nagy örömmel 28 1.6os csapat.
avatar #50
edgR 2010. június 11. 624 hozzászólás 580.
Válasz lanpex #23. hozzászólására
gondolom ÉRTÉKESEBBEK lesznek a tárgy nyeremények illetve NAGYOBB lesz a pénz nyeremény
igen. ugyanannak a 3csapatnak, akik amugy is ingyen mennek :)))
avatar #49
GETCOREE 2010. június 11. 1824 hozzászólás 160.
Válasz DARTH_WEEDER #48. hozzászólására
míg icl1en csak a sourcet baszták el, becupon semmi nem működött.
jo de milyen volt icl1? azért 1 becup-t megse közelitete akár milyen gond volt.
NEOB0y : lanon durva leszek , feltéve ha tulelem
avatar #48
Válasz saxxo #39. hozzászólására
Nem tavaly volt ICL #1 is? Azért szerintem BECUP egy "egész picivel" jobb volt...
míg icl1en csak a sourcet baszták el, becupon semmi nem működött.
gNu|dst[GoL] - ha en jatszok akkor mindig nyerunk ; gNu|dst[GoL] - Nem halok bele, ha vesztek, nem halok bele ha nem tartanak itt legjobbnak, nem ismernek el
avatar #47
mal1 2010. június 10. 2058 hozzászólás 137.
Válasz mAni #44. hozzászólására
mondjuk ez szerintem így nem működne, mert ha 1 csapatnak 6k nevezési díjjal éri meg LAN-t szervezni akkor gondold el ha összefognának és 2 szer ekkora csapat szervezné a lan-t akkor nyilván sokkal több beugróból jönne csak ki annyi h megérje nekik.

Mondjuk, azt hogy egy kiscsapat nem játszik csak 3 meccset és mehet is haza ezzel nagyon nem lehet mit csinálni, ha 8 fős csoportok vannak az meg a nagy csapatoknak nem jó, mert elfáradnak mire igazi tétmeccsük lesz (ugye DSt sírt is emiatt régen eleget), meg hát el kell dönteni, hogy ez egy hobbi esemény vagy profi. A low mid kupa jó ötlet illetve a sok más egyéb program is azért van, hogy aki kiesik 3 meccs után annak is legyen értelme lemenni, mert végülis 6k + utazás egyéb kaja stb ért legalább szórakozik egy jót. (Ha belegondolsz elmész paint ballozni pesten azt is nehezen úszod meg 6k alatt). Ez minden versenynél így van, sőt még rosszabb pl teniszben lehet elutazol franciaországba egy versenyért és kikapsz első körben akkor 1 meccsért utaztál el stb. Inkább arra kéne törekedni, hogy a kiscsapatok is jól érezzék magukat a versenyen de szerintem irányú törekvések vannak (ICLen legalábbis biztosan), de ezt mondja meg inkább az aki gyakran jár ilyen rendezvényekre.

u.i 2. része nem neked szólt csak nem akarta szétszedni
nem az a baj, hogy 3 meccset jatszol, hanem, hogy a csop 3. a csop 1.-vel jatszik a 2. meg a 4.-el... mi ez a szegyen ?:D:D:D nyert meccseket leallitanak, ujrasorsoljak a mapokat, a lebonyolitast kerdezve mindneki masra mutogat. A tavalyi kaoszhangulatot rendkivul szarul sikerult kezelni ezert valszeg tobbet joparan nem mennek le arra a lanra. DXEC lan volt ekkora szopas mint a tavalyi becup. De hat valahol itt kezdodik az E-SPORT.
avatar #46
quick 2010. június 10. 1886 hozzászólás 151.
Válasz mAni #44. hozzászólására
mondjuk ez szerintem így nem működne, mert ha 1 csapatnak 6k nevezési díjjal éri meg LAN-t szervezni akkor gondold el ha összefognának és 2 szer ekkora csapat szervezné a lan-t akkor nyilván sokkal több beugróból jönne csak ki annyi h megérje nekik.

Mondjuk, azt hogy egy kiscsapat nem játszik csak 3 meccset és mehet is haza ezzel nagyon nem lehet mit csinálni, ha 8 fős csoportok vannak az meg a nagy csapatoknak nem jó, mert elfáradnak mire igazi tétmeccsük lesz (ugye DSt sírt is emiatt régen eleget), meg hát el kell dönteni, hogy ez egy hobbi esemény vagy profi. A low mid kupa jó ötlet illetve a sok más egyéb program is azért van, hogy aki kiesik 3 meccs után annak is legyen értelme lemenni, mert végülis 6k + utazás egyéb kaja stb ért legalább szórakozik egy jót. (Ha belegondolsz elmész paint ballozni pesten azt is nehezen úszod meg 6k alatt). Ez minden versenynél így van, sőt még rosszabb pl teniszben lehet elutazol franciaországba egy versenyért és kikapsz első körben akkor 1 meccsért utaztál el stb. Inkább arra kéne törekedni, hogy a kiscsapatok is jól érezzék magukat a versenyen de szerintem irányú törekvések vannak (ICLen legalábbis biztosan), de ezt mondja meg inkább az aki gyakran jár ilyen rendezvényekre.

u.i 2. része nem neked szólt csak nem akarta szétszedni
ja ez igaz, de úgy a szponzorok is többen lennének, mert gondolom nem ugyanazok vannak mindkét csapatnak. de tényleg nem értek hozzá, szal :)
"... és végül az a körülmény, hogy aki nem használja az agyát, az nem jobb annál, mint akinek nincs is agya. "
avatar #45
BANCi_bye 2010. június 9. 6071 hozzászólás 13.
Válasz saxxo #34. hozzászólására
A BECUP tárgynyereményei használt áruként eladva is jóval több pénzt hoz a nyerteseknek, mint az ICL pénznyereménye, a helyszínről és hangulatról nem is beszélve.
Apropó konkurencia. Nem hinném, hogy az ICL konkurense egy BECUP-nak. Azért ennyire még nem nőtte ki magát, de azért hajrá nekik is.
Az tény, hogy a tárgynyeremények többet értek, de én eddig még egy olyan díjazott csapattal sem találkoztam, akik hű de boldogak lettek volna a tárgynyereményeikkel. A legtöbben vagy bevágták a sarokba a cuccokat, vagy azonnal megszabadultak tőle. Míg ICL-en még azzal a kevesebb pénzzel is, de valahogy vidámabb fejjel jöttek ki a csarnokból a csapatok.

A helyszín és a hangulat pedig pont ellenkezőleg van, mint ahogy gondolod. Sok magyar és még több külföldi csapat mondta már, hogy hangulatban sokkal jobb az ICL. Noha a BECUP helyszíne kicsit igényesebb, mégis az ICL csarnok egyszerűen kellemesebb, családiasabb, hangulatosabb sokak számára. Persze nyeremények szempontjából a külföldiek inkább a BECUP-ot preferálják notikkal vagy azok nélkül. Szerintem összesítésben nagyjából fej-fej mellett halad már a 2 LAN brigád.
r0xen: "...te faszlow senki olyan cshut kapsz anyád meg irigyli irjál cshut video... "
avatar #44
mAni 2010. június 8. 327 hozzászólás 1107.
Válasz quick #30. hozzászólására
btw nem értem miért konkurencia, mintha akkora kereslet lenne erre a dologra... egy teamként lehet jobban jönnének ki a dolgok :P bár ők ezt biztos jobban tudják :)
mondjuk ez szerintem így nem működne, mert ha 1 csapatnak 6k nevezési díjjal éri meg LAN-t szervezni akkor gondold el ha összefognának és 2 szer ekkora csapat szervezné a lan-t akkor nyilván sokkal több beugróból jönne csak ki annyi h megérje nekik.

Mondjuk, azt hogy egy kiscsapat nem játszik csak 3 meccset és mehet is haza ezzel nagyon nem lehet mit csinálni, ha 8 fős csoportok vannak az meg a nagy csapatoknak nem jó, mert elfáradnak mire igazi tétmeccsük lesz (ugye DSt sírt is emiatt régen eleget), meg hát el kell dönteni, hogy ez egy hobbi esemény vagy profi. A low mid kupa jó ötlet illetve a sok más egyéb program is azért van, hogy aki kiesik 3 meccs után annak is legyen értelme lemenni, mert végülis 6k + utazás egyéb kaja stb ért legalább szórakozik egy jót. (Ha belegondolsz elmész paint ballozni pesten azt is nehezen úszod meg 6k alatt). Ez minden versenynél így van, sőt még rosszabb pl teniszben lehet elutazol franciaországba egy versenyért és kikapsz első körben akkor 1 meccsért utaztál el stb. Inkább arra kéne törekedni, hogy a kiscsapatok is jól érezzék magukat a versenyen de szerintem irányú törekvések vannak (ICLen legalábbis biztosan), de ezt mondja meg inkább az aki gyakran jár ilyen rendezvényekre.

u.i 2. része nem neked szólt csak nem akarta szétszedni
avatar #43
zsiffin 2010. június 8. 661 hozzászólás 541.
Válasz saxxo #41. hozzászólására
Na jó látom te nagyon okos ember vagy:D Még csak megpróbálni sem érdemes elmagyarázni neked mekkora baromságokat írsz:D De egyébként biztos azért telt meg az elmúlt 3 évben a BECUP mind css, mind 1.6 csapatokkal (ellentétben ICL-el), mert ICL jobb:D
Idén nem igen fog.

A Becup azért volt az elmúlt években tele: 1. mert Pesten van 2. mert minden szempontból a lehető legjobb időpontban volt/van 3. mert az utolsó GPS vége az első ICL előtt nem volt más ekkora LAN (ha jól emlékszem). Viszont így, hogy az ICL-re akár már 3k/fő-ért is lemehetsz és évente 4-5x van + a tavalyi nem kis betli után, amit szerintem elég rosszul is kezeltek én sokkal borúsabban látom a dolgokat.
Az ICLt pedig igenis ildomos konkurenciának nevezni, ugyanis, ha nem lenne csak a BECUP, akkor lehetne 8k/főért is adni a jegyet, mert nem lenne más. De így a 3k-val szemben még a 6ot is sajnálják legtöbben, ami valahol érthető is.

avatar #42
saxxo 2010. június 8. 71 hozzászólás 3263.
Válasz _Kolev_ #40. hozzászólására
Szerintem akkor te egyik rendezvényen sem jártál.
Jól látod a helyzetet. Neked van igazad. PONT
avatar #41
saxxo 2010. június 8. 71 hozzászólás 3263.
Válasz _Kolev_ #38. hozzászólására
Azért kedves mAni mert a becup team pénzéhes.Elhúzza előtted a mézesmadzagot és mikor le érsz akkor rá döbbensz,hogy a fele se igaz és be lettél csapva.Mit tudsz csinálni?Esetleg nyelni egyet.
Na jó látom te nagyon okos ember vagy:D Még csak megpróbálni sem érdemes elmagyarázni neked mekkora baromságokat írsz:D De egyébként biztos azért telt meg az elmúlt 3 évben a BECUP mind css, mind 1.6 csapatokkal (ellentétben ICL-el), mert ICL jobb:D
avatar #40
_Kolev_ 2010. június 8. 1144 hozzászólás 299.
Válasz saxxo #39. hozzászólására
Nem tavaly volt ICL #1 is? Azért szerintem BECUP egy "egész picivel" jobb volt...
Szerintem akkor te egyik rendezvényen sem jártál.
avatar #39
saxxo 2010. június 8. 71 hozzászólás 3263.
Válasz _Kolev_ #35. hozzászólására
Igazából az a tré,hogy kifizettél múltévben is azt hiszem 6k-t.
Mire?Arra,hogy 1 csoportban lesznek 7-en vagy 8-an.
Lementél Pénteken 1 meccsre (jó esetben) és szombaton arra mentél vissza,hogy játszhatsz 3 meccset ha low mid vagy és mehetsz haza.Na már most.Ez még a Pestieknek sem éri meg igazán nem,hogy annak aki pl Szegedről,Pécsről és sorolhatnám honnan jöttek.A múltévi Becup egy igazi becsapás volt.Volt olyan csapat aki már szombat délben haza pakolt.6k-ért nagyon sok volt.Ráadásul úgy,hogy M.o-gon talán az egyik legszarabb lan volt.... ár értékarányban mindenképpen.Na már most,ha ezen még emelnek is.... Kérdem én hülyék ezek?Vagy a kis csapatokat akarják teljesen kiégetni???Tudom tudom... volt low mid kupa is.De valahogy elfelejtődött minden kiesett csapatnak szólni,hogy van ez a lehetőség.Bárki bármit mond... az mese habbal ha nem így látta.
Nem tavaly volt ICL #1 is? Azért szerintem BECUP egy "egész picivel" jobb volt...
avatar #38
_Kolev_ 2010. június 8. 1144 hozzászólás 299.
Válasz mAni #27. hozzászólására
azt nem értem amúgy, hogy több a beugró a becupon (tavaly is több volt) mint az ICL en de ICL en mégis van pénznyeremény, becupon meg csak tárgynyeremény holott a becupnak több szponzora szokott lenni (javítsatok ki ha tévedek de nekem így jött le). Akkor hova lesz a becupon a pénz? Mert nem hinném h az ICL deficittel dolgozik ha már ez lesz a 6. versenyük...
Azért kedves mAni mert a becup team pénzéhes.Elhúzza előtted a mézesmadzagot és mikor le érsz akkor rá döbbensz,hogy a fele se igaz és be lettél csapva.Mit tudsz csinálni?Esetleg nyelni egyet.
avatar #37
_Kolev_ 2010. június 8. 1144 hozzászólás 299.
Válasz EL-Tigre #25. hozzászólására
jövőre már bese engednek és fizetsz a kirakatbámulásért 18ezer forintot :[
vagy már meg is verdesnek a rendezők,hogy este 10-után ne hangoskodj.
avatar #36
_Kolev_ 2010. június 8. 1144 hozzászólás 299.
Válasz Pene #9. hozzászólására
Drágábban LAN-ozunk, mint 4 éve? :-
Pene.
Azt a közösséget és ezt a közösséget még össze hasonlítani se lehet.Se stílusban se létszámban.
avatar #35
_Kolev_ 2010. június 8. 1144 hozzászólás 299.
Igazából az a tré,hogy kifizettél múltévben is azt hiszem 6k-t.
Mire?Arra,hogy 1 csoportban lesznek 7-en vagy 8-an.
Lementél Pénteken 1 meccsre (jó esetben) és szombaton arra mentél vissza,hogy játszhatsz 3 meccset ha low mid vagy és mehetsz haza.Na már most.Ez még a Pestieknek sem éri meg igazán nem,hogy annak aki pl Szegedről,Pécsről és sorolhatnám honnan jöttek.A múltévi Becup egy igazi becsapás volt.Volt olyan csapat aki már szombat délben haza pakolt.6k-ért nagyon sok volt.Ráadásul úgy,hogy M.o-gon talán az egyik legszarabb lan volt.... ár értékarányban mindenképpen.Na már most,ha ezen még emelnek is.... Kérdem én hülyék ezek?Vagy a kis csapatokat akarják teljesen kiégetni???Tudom tudom... volt low mid kupa is.De valahogy elfelejtődött minden kiesett csapatnak szólni,hogy van ez a lehetőség.Bárki bármit mond... az mese habbal ha nem így látta.
avatar #34
saxxo 2010. június 8. 71 hozzászólás 3263.
A BECUP tárgynyereményei használt áruként eladva is jóval több pénzt hoz a nyerteseknek, mint az ICL pénznyereménye, a helyszínről és hangulatról nem is beszélve.
Apropó konkurencia. Nem hinném, hogy az ICL konkurense egy BECUP-nak. Azért ennyire még nem nőtte ki magát, de azért hajrá nekik is.
avatar #33
gibkey 2010. június 8. 264 hozzászólás 1325.
Válasz zsiffin #32. hozzászólására
Minél kisebb a kereslet, annál nagyobb konkurenciát jelent..btw
Ha lenne 200 csapat amiből 100 járna LANra akkor lehetne jelentősen eltérő kondíciókkal LANokat rendezni, de így meg kell próbálni alkalmazkodni a "konkurenciához"
Látom figyeltél Mikrón :D
avatar #32
zsiffin 2010. június 8. 661 hozzászólás 541.
Válasz quick #30. hozzászólására
btw nem értem miért konkurencia, mintha akkora kereslet lenne erre a dologra... egy teamként lehet jobban jönnének ki a dolgok :P bár ők ezt biztos jobban tudják :)
Minél kisebb a kereslet, annál nagyobb konkurenciát jelent..btw
Ha lenne 200 csapat amiből 100 járna LANra akkor lehetne jelentősen eltérő kondíciókkal LANokat rendezni, de így meg kell próbálni alkalmazkodni a "konkurenciához"
avatar #31
meg ne én fizessem már az 1-2 idelátogató külföldi pénznyereményét :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

remélem ez nem fog bekövetkezni...:)
gNu|dst[GoL] - ha en jatszok akkor mindig nyerunk ; gNu|dst[GoL] - Nem halok bele, ha vesztek, nem halok bele ha nem tartanak itt legjobbnak, nem ismernek el
avatar #30
quick 2010. június 8. 1886 hozzászólás 151.
Válasz zsiffin #29. hozzászólására
Nyilván sokkal-sokkal drágább Pesten kibérelni a "sport kastélyt", mint Vácon 1 lepukkant régi gyárépületet..
Viszont az elmúlt évi problémák után, valamint a konkurencia árait figyelembe véve, öngyilkosság lenne árat növelni.
btw nem értem miért konkurencia, mintha akkora kereslet lenne erre a dologra... egy teamként lehet jobban jönnének ki a dolgok :P bár ők ezt biztos jobban tudják :)
"... és végül az a körülmény, hogy aki nem használja az agyát, az nem jobb annál, mint akinek nincs is agya. "
avatar #29
zsiffin 2010. június 8. 661 hozzászólás 541.
Válasz mAni #27. hozzászólására
azt nem értem amúgy, hogy több a beugró a becupon (tavaly is több volt) mint az ICL en de ICL en mégis van pénznyeremény, becupon meg csak tárgynyeremény holott a becupnak több szponzora szokott lenni (javítsatok ki ha tévedek de nekem így jött le). Akkor hova lesz a becupon a pénz? Mert nem hinném h az ICL deficittel dolgozik ha már ez lesz a 6. versenyük...
Nyilván sokkal-sokkal drágább Pesten kibérelni a "sport kastélyt", mint Vácon 1 lepukkant régi gyárépületet..
Viszont az elmúlt évi problémák után, valamint a konkurencia árait figyelembe véve, öngyilkosság lenne árat növelni.
avatar #28
quick 2010. június 8. 1886 hozzászólás 151.
Válasz lanpex #23. hozzászólására
gondolom ÉRTÉKESEBBEK lesznek a tárgy nyeremények illetve NAGYOBB lesz a pénz nyeremény
ja mostmár nem 100kért kapsz laptopot amin mariozni tudsz, hanem 120kért és már lehet rajta q1ezni! nemsemmi :D pénznyeremény meg sose volt :D
"... és végül az a körülmény, hogy aki nem használja az agyát, az nem jobb annál, mint akinek nincs is agya. "
avatar #27
mAni 2010. június 8. 327 hozzászólás 1107.
azt nem értem amúgy, hogy több a beugró a becupon (tavaly is több volt) mint az ICL en de ICL en mégis van pénznyeremény, becupon meg csak tárgynyeremény holott a becupnak több szponzora szokott lenni (javítsatok ki ha tévedek de nekem így jött le). Akkor hova lesz a becupon a pénz? Mert nem hinném h az ICL deficittel dolgozik ha már ez lesz a 6. versenyük...
avatar #26
saxxo 2010. június 8. 71 hozzászólás 3263.
Válasz RazieL-.- #18. hozzászólására
hát ezúttal már mondjuk 8k lesz per kopf?!?!
legutóbb 6kért kaptunk 12órás csúszást...idén ha ez a beugró árával egyenesen arányos akkor már csak a 2.nap este kezdünk ...:DDDDDD
De buta vagy istenem...
avatar #25
EL-Tigre 2010. június 8. 3846 hozzászólás 41.
Válasz RazieL-.- #18. hozzászólására
hát ezúttal már mondjuk 8k lesz per kopf?!?!
legutóbb 6kért kaptunk 12órás csúszást...idén ha ez a beugró árával egyenesen arányos akkor már csak a 2.nap este kezdünk ...:DDDDDD
jövőre már bese engednek és fizetsz a kirakatbámulásért 18ezer forintot :[
Huzzal mar vissza a rockkocsmaba 10/20-azni te bohoc.. Az valo neked.
avatar #24
mooto 2010. június 8. 163 hozzászólás 1904.
mennék vmi mixel becupha -akinek kell 1-2 ember írjon
avatar #23
lanpex 2010. június 8. 151 hozzászólás 1998.
Válasz _Kolev_ #8. hozzászólására
"könnyen elképzelhető hogy emelkednek kicsit a belépők árai"
MIRE?:))))))))))
istenem de szánalmas.
gondolom ÉRTÉKESEBBEK lesznek a tárgy nyeremények illetve NAGYOBB lesz a pénz nyeremény
avatar #22
zsiffin 2010. június 8. 661 hozzászólás 541.
Jóból is megárt a sok.
avatar #21
ha emelik a beugrót nem hiszem hogy a becup versenyképes tud maradni az icl-el szemben
gNu|dst[GoL] - ha en jatszok akkor mindig nyerunk ; gNu|dst[GoL] - Nem halok bele, ha vesztek, nem halok bele ha nem tartanak itt legjobbnak, nem ismernek el
avatar #20
5k felett ne nagyon gondolkozzanak a belépővel kapcsolatosan../fő
kinek ér meg 20- ezret egy lan? nemhinném..
reload.DSt : karap volt a lan felfedezettje. 8=====Đ
avatar #19
Gy3pi 2010. június 8. 426 hozzászólás 881.
erre menni kellene, ha mást nem, akkor pokerezni^^
respect
avatar #18
Válasz _Kolev_ #8. hozzászólására
"könnyen elképzelhető hogy emelkednek kicsit a belépők árai"
MIRE?:))))))))))
istenem de szánalmas.
hát ezúttal már mondjuk 8k lesz per kopf?!?!
legutóbb 6kért kaptunk 12órás csúszást...idén ha ez a beugró árával egyenesen arányos akkor már csak a 2.nap este kezdünk ...:DDDDDD
Kőműves Kelemen az asztalhoz hívja fiát: -Gyere fiam enni, anyád már fal :-)